Malá technická univerzita

Převzato ze stránky www.mtuni.cz
 
Nenásilnou formou v duchu Komenského myšlenky „Škola hrou“ rozvíjíme v dětech jejich technické a logické dovednosti. Jednotlivé moduly MTU jsou zpracovány tak, aby v nich byly obsaženy vzdělávací oblasti RVP, mají jasnou strukturu, motivaci a cíl. Děti si názorně vyzkouší některé fyzikální vlastnosti (např. pevnost), pracují samostatně, ale také ve skupině, kombinujeme jednodušší aktivity s náročnějšími.
 
 
 
Co program dětem přináší?
 
  • individuální přístup
  • práci samostatnou i ve skupinách
  • rozvoj prostorové orientace a představivosti
  • logické myšlení
  • koncentrace pozornosti a vnímání
  • procvičování hrubé a jemné motoriky
 
 
Průběh programu
 
Každá lekce trvá 60 minut. Vaši třídu navštíví naše lektorka či lektor s krabicí plnou stavebních kostek a speciální soupravou prvků a výkresů (souprava je chráněna užitným vzorem). Lektor pracuje s dětmi s podporou dětských technických výkresů, metodických listů a stavebnice. Dětí si hrají, my ale víme, že pracují a učí se nové věci. Vyvrcholením hodiny je volné hraní s výsledným dílem jako odměna za práci. Navíc děti získají po každé lekci osvědčení, které je pro děti odměnou, nikoli hodnocením, a zároveň slouží jako informace pro rodiče. 
 
 
Nenásilnou formou v duchu Komenského myšlenky „Škola hrou“ rozvíjíme v dětech jejich technické a logické dovednosti. Jednotlivé moduly MTU jsou zpracovány tak, aby v nich byly obsaženy vzdělávací oblasti RVP, mají jasnou strukturu, motivaci a cíl. Děti si názorně vyzkouší některé fyzikální vlastnosti (např. pevnost), pracují samostatně, ale také ve skupině, kombinujeme jednodušší aktivity s náročnějšími.
 
 
 
Co program dětem přináší?
 
 
 
individuální přístup
práci samostatnou i ve skupinách
rozvoj prostorové orientace a představivosti
logické myšlení
koncentrace pozornosti a vnímání
procvičování hrubé a jemné motoriky
 
 
Průběh programu
 
Každá lekce trvá 60 minut. Vaši třídu navštíví naše lektorka či lektor s krabicí plnou stavebních kostek a speciální soupravou prvků a výkresů (souprava je chráněna užitným vzorem). Lektor pracuje s dětmi s podporou dětských technických výkresů, metodických listů a stavebnice. Dětí si hrají, my ale víme, že pracují a učí se nové věci. Vyvrcholením hodiny je volné hraní s výsledným dílem jako odměna za práci. Navíc děti získají po každé lekci osvědčení, které je pro děti odměnou, nikoli hodnocením, a zároveň slouží jako informace pro rodiče. Projektový den odpovídá požadavkům Šablon II (Projektový den ve škole) a Šablon III (Projektový den ve výuce) a trvá 4*45 minut.
 
Nenásilnou formou v duchu Komenského myšlenky „Škola hrou“ rozvíjíme v dětech jejich technické a logické dovednosti. Jednotlivé moduly MTU jsou zpracovány tak, aby v nich byly obsaženy vzdělávací oblasti RVP, mají jasnou strukturu, motivaci a cíl. Děti si názorně vyzkouší některé fyzikální vlastnosti (např. pevnost), pracují samostatně, ale také ve skupině, kombinujeme jednodušší aktivity s náročnějšími.
 
 
 
Co program dětem přináší?
 
 
 
individuální přístup
práci samostatnou i ve skupinách
rozvoj prostorové orientace a představivosti
logické myšlení
koncentrace pozornosti a vnímání
procvičování hrubé a jemné motoriky
 
 
Průběh programu
 
Každá lekce trvá 60 minut. Vaši třídu navštíví naše lektorka či lektor s krabicí plnou stavebních kostek a speciální soupravou prvků a výkresů (souprava je chráněna užitným vzorem). Lektor pracuje s dětmi s podporou dětských technických výkresů, metodických listů a stavebnice. Dětí si hrají, my ale víme, že pracují a učí se nové věci. Vyvrcholením hodiny je volné hraní s výsledným dílem jako odměna za práci. Navíc děti získají po každé lekci osvědčení, které je pro děti odměnou, nikoli hodnocením, a zároveň slouží jako informace pro rodiče. Projektový den odpovídá požadavkům Šablon II (Projektový den ve škole) a Šablon III (Projektový den ve výuce) a trvá 4*45 minut.
 
Nenásilnou formou v duchu Komenského myšlenky „Škola hrou“ rozvíjíme v dětech jejich technické a logické dovednosti. Jednotlivé moduly MTU jsou zpracovány tak, aby v nich byly obsaženy vzdělávací oblasti RVP, mají jasnou strukturu, motivaci a cíl. Děti si názorně vyzkouší některé fyzikální vlastnosti (např. pevnost), pracují samostatně, ale také ve skupině, kombinujeme jednodušší aktivity s náročnějšími.
 
 
 
Co program dětem přináší?
 
 
 
individuální přístup
práci samostatnou i ve skupinách
rozvoj prostorové orientace a představivosti
logické myšlení
koncentrace pozornosti a vnímání
procvičování hrubé a jemné motoriky
 
 
Průběh programu
 
Každá lekce trvá 60 minut. Vaši třídu navštíví naše lektorka či lektor s krabicí plnou stavebních kostek a speciální soupravou prvků a výkresů (souprava je chráněna užitným vzorem). Lektor pracuje s dětmi s podporou dětských technických výkresů, metodických listů a stavebnice. Dětí si hrají, my ale víme, že pracují a učí se nové věci. Vyvrcholením hodiny je volné hraní s výsledným dílem jako odměna za práci. Navíc děti získají po každé lekci osvědčení, které je pro děti odměnou, nikoli hodnocením, a zároveň slouží jako informace pro rodiče. Projektový den odpovídá požadavkům Šablon II (Projektový den ve škole) a Šablon III (Projektový den ve výuce) a trvá 4*45 minut.
 
Nenásilnou formou v duchu Komenského myšlenky „Škola hrou“ rozvíjíme v dětech jejich technické a logické dovednosti. Jednotlivé moduly MTU jsou zpracovány tak, aby v nich byly obsaženy vzdělávací oblasti RVP, mají jasnou strukturu, motivaci a cíl. Děti si názorně vyzkouší některé fyzikální vlastnosti (např. pevnost), pracují samostatně, ale také ve skupině, kombinujeme jednodušší aktivity s náročnějšími.
 
 
 
Co program dětem přináší?
 
 
 
individuální přístup
práci samostatnou i ve skupinách
rozvoj prostorové orientace a představivosti
logické myšlení
koncentrace pozornosti a vnímání
procvičování hrubé a jemné motoriky
 
 
Průběh programu
 
Každá lekce trvá 60 minut. Vaši třídu navštíví naše lektorka či lektor s krabicí plnou stavebních kostek a speciální soupravou prvků a výkresů (souprava je chráněna užitným vzorem). Lektor pracuje s dětmi s podporou dětských technických výkresů, metodických listů a stavebnice. Dětí si hrají, my ale víme, že pracují a učí se nové věci. Vyvrcholením hodiny je volné hraní s výsledným dílem jako odměna za práci. Navíc děti získají po každé lekci osvědčení, které je pro děti odměnou, nikoli hodnocením, a zároveň slouží jako informace pro rodiče. Projektový den odpovídá požadavkům Šablon II (Projektový den ve škole) a Šablon III (Projektový den ve výuce) a trvá 4*45 minu